Hoppas jag hahaha !

Publicerad 2009-06-18 09:15:59 i Det stora hela ,

Hej bloggen ! Nu åker jag till stallet, snart. Där jag ska köra häst & kolla på
kisse ungen Olle som kom till mormor & morfar i förrgår : ) Senare
ska jag till tandläkaren, bläää ; ( ! Men det går säkert snabbt, hoppas
jag ! & senare blir det väll att vara med någon, hoppas jag ! Men idag är
det iallafall jätte fint väder, men dock inte så varmt ; / , ännu ! Asså jag vill
åka till stallet nu, så jag har det bortgjort, men Amanda & Joel segar så
vi kommer åka vid halv tiden istället för kvart över buähähähä ! Några
minuter är viktoga för mig, för dom betyder tid & tid betyder mycket : ) !
Nu känner jag mig as nördig så nu ska jag sluta att skriva haha ! Men puuus ; *

Kisse ungen Olle : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela