Inge mera regn nu tack !

Publicerad 2009-06-16 15:01:18 i Det stora hela ,

Hej hopp ; ) ! Jag klev nyss ur från duschen & ska snart börja göra
mig klar typ. Sen ska jag vara med gubbsen, Elin & Vikkan hihi : ) !
& jag hoppas med heeeela mitt hjärta att det inte ska börja regna !
Haha, fan va fjantigt de dära lät ;-) ! Men om det börjar regna så vet
jag inte vad jag gör, då tar jag fan på mig värsta stövlarna & galon
brallor & drar ut ! Jag pallar inte mer regn nu, för jag blir så jäkla depp !
& idag ska jag då inte vara det. Jag ska fan vara glad heeeela dagen
hihihi ;-) !

Hoppas håret torkar snart så jag kan börja göra mig klar nån gång !
Men puuusss vi ses !

Kommentarer

Postat av: vikkkkkkkan

Publicerad 2009-06-16 15:23:23

Jo jag vet..

ja jag ska vara med er! ;) men ogge ville att vi skulle fara och se deras träning på boden arenan klockan halv sju, det kan vi väll göra? :b eller, vi kollar vädret innan vi far haha xD

Postat av: vikkkkkkkan

Publicerad 2009-06-16 15:26:05

http://vader.aftonbladet.se/Vaer.aspx?ID=14732331



och kolla dära för idag haha, de ska inte regna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela