Update från barnvakten : )

Publicerad 2009-06-15 16:33:39 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Idag har jag passat Alice hela dagen & jag håller
fortfarande på att passa lillungen. Hon kan vara ganska så jobbig
somtimes ; / , men det är väl små barn. Hon vill vara ute precis hela
tiden ! Så nu har hon fått som hon velat & vi har vart ute ett litet tag.
Nu samtalar hon med mig igen haha !

Alice säger;
Hallå kan du dra mig nu va på filten ?
Jag säger; Nej inte nu.
Alice säger; Vad ska vi då göra för tråkigt !

Ojojoj, nä nu hinner inte jag skriva mer för jag måste passa lilla apan : )
& juste, är det någon som vill va me mig idag så ring för annars ringer jag
er !

Kommentarer

Postat av: Moder jord:)

Publicerad 2009-06-15 16:57:30

Hej,

Hon har tur som har en så snäll storasyster!

Kram/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela