Bara för att ,

Publicerad 2009-06-15 13:10:02 i Det stora hela ,

1oo stycken frågor ;-) !

1. Är du kär? Jag vet inte ,
2. Har du snusat? Alla har väll prövat typ ;s
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nae ,
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Joo ,
5. Har du blivit dumpad? Nja, jag vet inte haha ; /
6. Har du blivit slagen allvarligt? Jopp ,
7. Tar du droger? NEJ :D
9. Har du pussat en tjej? Haha, jo på kinden ;-)
10. Hatar du någon? Nej ,
11. Älskar du någon? Ja :D
12. Har några av dina vänner svikit dig? Jopp ,
13. Har du djur? Ja ,
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? Haha ja ,
15. Hatar du dig själv? Ja ibland ,
16. Gillar du orange? Klart jag gör ;-)
17. Har du skadat dig själv? Nej inte med mening ,
18. Har du nån sjukdom? Nej inte nu : )
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? Tyvärr så ja -.-
20. Har du en gris? Haha jo många (a)
21. Har du en plattång? JA :D
22. Har du en bror? Ja ,
23. Har du sjukt bra humor? JA KLART JAG HAR ;-)
24. Är du brunett?
Jaa ,
25. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Öhh, nae ,
26. Tycker du om hästar? Nej ,
27. Har du en hund? Nej ,
28. Har du skilda föräldrar? Nej ,
29. Har du gått på simmskola? Nej (a)
30. Har du sagt bög till en kille? Hehe, jo (a)
31. Har du sagt fitta till en tjej? Nae ,
32. Har du fuskat? ...
33. Har du en teve på ditt rum? Nepp ,
34. Har du lunar? Jo, men ska ta bort den för lunar suger !
35. Har du MSN? Ja ,
36. Har du en syster? Nej jag har tre : )
37. Har du bruna ögon? Neeej
38. Gillar du att fota? Ja, när jag är på humör haha.
39. Har du sett dig själv brinna? Öhhhm ?
40. Hjälper du dina vänner? Om jag kan så ja !
41. Gillar du tacos? Japp ;-)
42. Tycker du att du är söt? HAHA nej fyfan ,
43. Har du dansat? Aaa (a)
44. Har du spelat fotboll? Ja när var liten : )
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Ja faktiskt ,
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Om det finns smink så ja ,
47. Har du ätit sniglar? NEJ !
48. Äger du en locktång? Joo ,
49. Gillar du att tugga tuggummi? Gör jag väll ;-)
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? Jag försöker, men ibland är jag för lat haha !
51. Gillar du kläder? Ja det gör jag väll ,
52. Hatar du falska vänner? Nej det tror jag inte ,
53. Gillar du räkna matte? Nehe du !
54. Älskar du någon nu? Ja jag älskar många ,
55: Har du gråtit inför en vän? Haha ja många gånger !
56. Kan du sjunga? Nej tyvärr ,
57. Har du sett nån dö? Nej & det är jag glad för ,
58. Säger du vad du vill? Nej ,
59. Är du stor? Jo som fan ;-)
60. Vad är ditt hela namn? Elina Matilda Andersson ;-)
61. Kan du tala spanska ? Nej ,
62. Är du kortare än 1.60? Nej ,
63. Äskar du sommaren? Ja, när det väl är sommar ,
64. Älskar du vintern? Ja ibland ,
65. Har du mer än 6 par skor? Ja ,
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? Haha, självklart !
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja ,
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Joo ,
69. Gillar du att städa? Nej men jag gillar när det är städat ,
70. Gillar du att sova länge? Ja det är fan skönt haha !
71. Har du vart med om en olycka? Ja ,
72. Är du förvirrad? Ibland så ja ,
73. Har du mer än 6 par byxor? Yes ,
74. Har du förlorat en vän? Yes ,
75. Gillar du att shoppa? Jo när jag har pengar så ,
76. Har du varit i paris? Nej ,
77. Gillar du spindlar? Varken gillar eller ogillar dom ,
78. Klarar du dej själv? Nej ,
79. Har du lagat mat? Ja jag håller på att göra det nu ;-)
80. Är du klantig? Höhö (a)
81. Har du ÄKTA foppatoffler? Ja rosa ;-)
82. Har du mer än 20 låtar på din data? Yes ,
83. Sminkar du dej innan skolan? Yes oftast ,
84. Har du träffat en kändis? Joo ,
85. Har du mer än 7 par nagelack? Öhh , jag vet inte xD
86. Har du busringt? Yes & det är ju kuligt : )
87. Har du skällt på din bror? Oja : )
88. Har du en vän som skiter i dig? Yes ,
89. Har du velat göra saker men vågar inte? Jo ,
90. Sover du med nått gosedjur? Haha jo :-)
91. Har du åkt nånstans utan att du får? Jag vet inte ; /
92. Vill du bara bort ibland? Ja men bara ibland ,
93. Har du tältat? Jopp det har jag : )
94. Har du brännt dig? Jopp det har jag också gjort : (
98. Bor du i skåne? Nej, typ tvärt om haha !
99. Gillar du hip hop/rap musik? Det beror på ,
100. Har det här varit kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela