Goo' morgon !

Publicerad 2009-06-14 11:01:41 i Det stora hela ,

Heeeeeejsan på er ; ) Idag ställde jag klockan på tio därför att jag
inte vill vända på dygnet helt & hållet dom första sommarlovs
dagarna. Så nu är jag uppe & iallafall lite vaken !

Igår tog jag det ganska så chill. Jag & mamma for & hyrde film &
köpte lite b&j : ) ! & det var jag som valde filmen, it's a boy girl thing
hette filmen. Den var ganska bra, lik alla andra sånna dära filmer.
Man ser typ vilken sorts film det är genom att kolla på framsidan.
Också var det ingen som ville ha ut av den b&j som jag hade valt
så jag fick en hel för mig själv (a) ! & idag så vill jag vara med nån
kompis, så se upp om jag ringer till nån av er haha ! Men först måste
jag till stallet. Jippie...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela