I hope you know ,

Publicerad 2009-06-19 14:03:42 i Det stora hela ,

Heeej på er : ) Nu har jag vart i stallet ett tag & snart ska jag fara hem
& duscha. & göra mig klar osv osv osv. Jag har typ vart as sur hela
den hära morgonen. & ja, jag vet varför ! & ja, kanske det är lite omoget
att hålla på & sura över en sådan sak men skitsamma ! Jag bryr mig inte.
Men en låt som faktiskt hjälper om man är sur är Big girs don't cry : )
Eller The man who can't be moved : ) Det är ganska coolt, att låtar kan
påverka ens humör ganska mycket. Det finns många låtar som gör mig
glad & sprallig sammtidigt som det finns låtar som gör en ledsen. Men
låtarna som gör mig ledsen är ju oftast för att man har ett speciellt minne
från den låten, den tiden. Musik är ganska så konstigt, men bra !

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry ,

Kommentarer

Postat av: vikkkkan

Publicerad 2009-06-19 23:22:19

ELINA!

om du kommer hem tidigare, så kom till mig och se film (: jag och elin kommer typ vara hära xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela