You're everything I need and more ,

Publicerad 2009-06-22 22:29:21 i Det stora hela ,

Hej bloggen & sorry för dålig uppdatering ; ( Fy på mig, nu får jag
ta & ge mig haha ! men jag har allvarligt talat inte så mycket att
skriva om, tyvärr. Jag har vart lite med Fiffi & Amanda : ) Så
skulle jag va me Alexander idag ocks men det blev inte av, tyvärr.
Men det får bli någon annan dag istället !

Just nu tar jag det ganska lungt. Sitter & socialar med kompiasr & så
på msn, puss på er ! Sen så lyssnar jag på Beyonces låt Halo, den är
verkligen bra ! Jag gillar den starkt ! Senare idag när mamma & pappa
& alla syskon gått & lagt sig så ska jag göra som jag gjorde igår kväll
också. jag ska sätta mig i soffan, dricka en stor kopp te & se på en bra
feel good film : ) ! Ikväll blir det att se Tre systrar & en mamma, kärlek
till den filmen ! <3
Men nu hoppas msn gubben för fullt så nu måste jag
sluta skriva ! Men vi hörs, puuussss ! <3

Love love love ! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela