Sjuklingen haha ,

Publicerad 2009-06-09 12:04:22 i Det stora hela ,

Hejsan ! Jag blev hemma idag från skolan, för att jag har ont i magen.
Så jag har inte så kul just nu, men men. Jag stoppar väll på en film &
sitter där & degar mig. Asså jag hatar att vara hemma från skolan,
iallafall när man känner sig sjuk för det är ju inte kul ; ( Men jag ska gå
till skolan imorgon, för jag vägrar vara hemma två dagar i rad.

& nu har jag börjat längta efter sommarlovet. & som tur är så är det ju
inte så länge kvar ! & jag tror också att det kommer bli as kul på
fredag efter skolavslutningen ! Då bli det att va med massa polare ; ) !
Nu ska jag gå & äta & sätta mig framför tv;n & slöa.

Jag är as sugen på b&j !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela