11 juni jo jäklarns !

Publicerad 2009-06-11 18:04:23 i Det stora hela ,

Nu behöver man inte gå till skolan längre, för idag gick vi sista seriösa
dagen i skolan : ) Inte för att vi gjort nå som är ansträngande precis, men
ändå ! Idag har vi bara sett på film, den var as bra tycker jag ! Sen så
hade vår söta fröken bakat åt oss, jag tror att det var rabarberpaj haha.
Sen så fick vi sluta ! Då gick vi & åt & sen cyklade jag, Fiffi, Moa &Vikkan
hem till tg, då for jag & hämta Alice på dagis : ) & jag tycker att det känns
både kul & sorgligt med sommarlov, för vissa kommer man ju att tappa
kontakten med över sommarlovet ; ( !Fan va jobbigt att vara nia då, då
måste man ju sluta på sanden ; ( ! Jag längtar inte tills jag går ut nian säger
jag bara !
Men annars så tycker jag att det ska bli as kul imorgon, efter skolavslutningen.
Först ska jag & Elin på min brors student mottagning men sen ska vi vara med
kompisar & vi ska chilla : ) ! Jag är typ as taggad & hoppas på att det kommer
bli as kul ! & jag tror att jag kommer få ganska ont i fötterna imorgon också ! Jag
ska trippa runt i 8 cm höga klackar haha ! Önksa mig lycka till.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela