Elina goes SOOOLSTING HIHI ! ;*

Publicerad 2009-06-25 16:28:09 i Det stora hela ,

Testet startar - 16.04 :D
Heter - Elina
Min ålder är -
14 <3 <3 <3

JAG ÄR
Nöjd med min kropp? -
skulle inte tro det !
Nöjd med mitt utseende? - Nopps !
En typ som gillar att bråka? -
Neeeeej men det kan va kul & dryga ;-) !
Längre än 1.75 cm? -
Nejdå : (
En person som älskar att retas? -
Ja men det är väll klart ! : )
Alltid glad? - För det mesta : )
En kille? -
Haha nej : )
En tjej? -
Japp :D
Positiv när det händer tråkiga saker? -
Nej antagligen inte !
Neger? -
Nooooo : )


JAG BRUKAR
Se på tv? -
Jaaa !
Vara med mina vänner? -
Jaaa självklart !
Vara naken? -
Heeela tiden hahaha !
Sova? - Tyvärr men ja : )
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga? -
Haha nej xD
Spionera om dina föräldrar har samlag? - Öh ?
Sjunga i duschen? -
Varje dag : )
Skutta runt på stan som lilleskutt? -
Nähäää !
Prata med dig själv framför spegeln? -
Hihi (a)
Stöta på andra fast du redan har en pojkvän? - Nej eller jag vet inte haha !
Knulla folk i röven? -
Nej -.-


JAG HAR
Blivit slagen? -
Typ ,
Fått komplimanger av en okänd? - Haha ja :D
Skrikit åt en okänd person? -
Tyvärr -.-
Klarat ett prov? -
Jaadah : )
Sårat någon? -
Jooo..
Ramlat ner för en trappa? - Jaa : (
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? -
NEJ DÅ !
Haft samlag med en som är 10 år äldre? -
Öh nae ;s
Kallat din vän för sexbomb? - hahaha kan kanske hänt xD
Stått på ett tak? -
aaaa ,
Klagat på dig själv? -
Oja ,
Sagt fula ord till dina föräldrar? -
aaaa : (
Rymt hemifrån? -
Tycker jag låter nördigt så nae ,
Fuskat på prov? -
...
Tagit droger? - Men nae ,
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt? -
T Y P : )

JAG ANVÄNDER ORDEN
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ] - HAHAHA !
Sexigt [x]
Sköjj [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Peddo [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss? -
aaaa : )
Taxi? - Japp : )
Bil? - 
NEJ ! , jo det har jag hehe.
Flygplan? -
Jopp : )
Moppe? - Ja : )
Häst? -
Jaaaa : )
Dubbeldäckare? -
mmmm : )
Helikopter? - Nee : (
Ambulans? -
aaa : )
En röd bmw? - Jag vet inte vad det är ens xD 
En gul volvo? -
Nej : )
En vit saab? - Jjaooo : )


TESTET
Var skit kul? -
Nja inte precis ; /
Var spännande? -
OJA ! :D
Roligt? - OJA ! :D
Vem tog du testet ifrån? -
Lisa Kamlund : )
Säg ett valfritt ord - Mamma : )
Vad ville du få ut av ordet? -
Va ; ( ?
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet? -
O J A ! :D 
Vad ska du göra nu? -
Nu skriver jag blogg : )
Vad är det för dag idag? - Det är torsdag : )
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig? -
Jag vet inte : (
Sista frågan, vad är klockan nu? -
16.25 :D

 

Jag tror jag fått solsting eller nå xD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela