Älskade lilla du !

Publicerad 2009-06-20 11:20:17 i Det stora hela ,

Tjabba babes ! Jag kom hem ganska sent igår så jag han inte skriva något.
Men jag har iallafall haft det jätte kul. Det var jag & Ida & sen kom hennes
kompis Anna dit också : ) & vi dampa runt där & gjorde ganska mycket hihi.
& så käka vi grillat också & det var as gott + att det blev värsta jordgubbs-
tårtan (a) & när jag kom hem gick jag & tvätta av sminket borsta tänderna
(så nu vet ni det haha!) & gick typ & la mig på en gång. Man rör på sig så
mycket när man är med Ida haha, så då blir man typ trött : ) !

Jag hade tagit med mig kameran dit igår, men den tog sig inte upp ur väskan
tyvärr ; / ! Men liiite bilder har jag tagit iallafall hehe (a) & juste, igår hade jag
för första gången på mig den svart rosa blommiga kjolen : ) & fyfasen va skön
den är för att vara kjol !

Seriösa minen oooohja !


Det ända blommiga jag någonsin kommer ha på mig !


Idas hästar, jätte fina ! : )

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-20 12:51:51

Hahaha jag vet! cykelnoerd typ :( ...

Yes ofklart så kan du vara med mig idag flina girl :D det är bara att du slår en pling till min fina mobil :))))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela