I'll be watching you baby ,

Publicerad 2009-06-23 23:38:56 i Det stora hela ,

Tjabba på er ;-) Kom nyss in, fem minuter sen & allt ! Oj oj oj då... Men
nu är jag iallafall hemma & allt är som det ska. Jag är inte ett dugg trött
även fast tiden börjar dra iväg. Men skitsamma, jag kan va vaken i tre
timmar till & sen får jag väll i värsta fall tvångs söva mig själv !
Jopp, jag kom som sagt typ nyss in. Jag har vart med Vikkan, Fiffi & Elin
& vi har vart lite hära & dära haha : ) Senare kom Emil & Erik, men dom
var bara med oss ett litet tag. & idag kom jag på att moppar låter as illa !

Men nu ska jag gå & mobba Amanda & Joel ett tag & sen ska jag se på
film. Som vanligt då asså ;-) ! Det är chill att sitta uppe sent & se på film,
& bara chilla hihi ! Men puuussss ses ! <3

Imorgon blir det att vara med den Sandra : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela