Värmen håller i sig : )

Publicerad 2009-06-25 11:28:17 i Det stora hela ,

Heeej bloggen ! Det är fint väder idag också & det tycker jag är as bra !
Nu är det iallafall sommarväder, hoppas bara att det håller i sig nu. I
skuggan hos oss nu är det 24°c, så undra hur varmt det är i solen haha.

Vet ni vad jag kom på igår ? Att det typ bara är en månad kvar tills jag fyller
15 år ! & jag vill inte vara 15, jag vill vara 14 ; /... 15 låter så tråkigt medans
14 låter fjortis haha ! Men ajja, det blir väll som det blir.

Sen s längtar som as mycket tills imorgon ! För då ska jag & polarna gå på
Boden Alive : ) & jag tror det kommer bli helt sjukt roligt ! Fast det hära året
ska inte jag slösa upp alla mina pengar på massa skit, så jag ska innte åka
nå karusseler alls : ) ! Men nu är det för varmt så nu ska jag gå & kasta mig
i poolen ! Men vi ses ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela