ALLO BALLO B : ) !

Publicerad 2009-03-19 13:34:34 i Det stora hela ,

Haha , nu när jag skrivit det hära inlägget har jag skrivit 174 inlägg : ) , nu känner jag mig nästan duktig , nästan *
Alice ville inte se på Shrek den tredje ;( , så vi såg på Björn bröder istället.
Jag tycker att den är as sorglig : ( , men ändå gullig.

& juste ! , Sandra ska komma till mig efter att hon vart på sitt utvecklingssamtal (staving ?) Sen när mamma kommer hem från jobbet & jag inte behöver passa henne mer så ska vi promenera till stallet !
Hahaha, jag & Sandra ska ta steget ut i det nyttiga livet ooooja : ) !

Jag har tagit lite bilder från idag , jag & Alice gick ut en sväng faktiskt (y) Det är ju jätte mysigt väder idag också. Ofta man säger mysigt väder , men det var vackert väder : ) ! Nu ska jag kolla till Allo ballo B ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela