Håll mig hårt eller släpp mig helt ,

Publicerad 2009-03-25 07:55:23 i Det stora hela ,

Hej alla gullepluttar ; ) ! Vi har sovmorgon idag , som varje Onsdag alltså. Men det
är alltid lika kul med sovmorgon tycker jag : ) ! & förlåt för att jag inte skrev någon
blogg igår , hann liksom inte ; / , & jag som hade tänkt att ladda upp bilder & allt !
Men senare idag så lovar jag att ladda upp bilder (y) ! Jag hinner inte nu eftersom
jag har ganska myckt att göra innan bussen går. & i mitt skick nu , så kan jag inte
gå till bussen. I en grön morgonrock & blött , ny ducshat hår xD !

Igår så fixade jag & Fiffi klart vart vi ska praoa : ) ! Det blev en 6-års klass på
Mårengsskolan.
Ska faktiskt bli kul , barn är ju rätt så roliga i den åldern : ) !  Så jag
håller just nu på att hitta alla nummer & fax & adress & allt sånnt dära , prao-lappen
ska vara inlämnad idag ; ) !

Men nu ska jag fixa mig så jag snart kan gå till bussen (y) ! Ha en bra dag , P&K ! ;*

Håll mig hårt eller släpp mig helt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela