Here comes the sun : )

Publicerad 2009-03-19 12:04:26 i Det stora hela ,

Hej på er sötnosar : ) Det blir att skriva ett snabbt inlägg nu , för en gnällig Alice tycker att vi ska se på film & göra hennes "Läxa" : )
Stackare, hon är tre år , går på dagis & har läxa ; ) Men hon vill tydligen ha läxor , det är ganska så gullig tycker jag !

Jag sitter ju & pluggar till mitt franska prov som är imorgon , jag fattar faktiskt lite av det. Hoppas på VG : ) !
Men förra gången när jag trodde att jag skulle få G så fick jag MVG- , så haha xD

Jag vill göra nå roligt med min blogg , ska göra ett försök med min blogg när det finns någon som vill hjälpa mig , te.x Amandah ! Men jag blev så himmla less på den där blå-blommiga designen så jag böt till hel vitt : )
Jag gillar den ganska så mycket , men ska försöka göra någon mer eget ; ) !

Nu ska jag hjälpa Alice med att söka fram filmen , Shrek 3 (y) ! Vi hörs ! : )

En "ful" bild enligt Alice , hon tkr jag ska ta bort den (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela