I remember you ,

Publicerad 2009-03-09 14:47:26 i Det stora hela ,

Hej & hå ; ) , kom hem från skolna typ nyss oja. Allt dära har väll vart som vanligt, hehe. Var inte med på gympan idag så jag fick gå, det var inte så jobbigt för jag går ju så fort (a) , sen satt jag typ en halv timme & vänta på att dom andra skulle få sluta : )

Sen så kan jag inte vara med någon idag för jag måste plugga inför hk provet som är på torsdag, jippie. Så idag ska jag plugga, fara till stallet & städa mitt "inte så stökiga " rum. Så då har jag inte så mycket att göra imorgon, då ska jag vara med Moa : ) <3

Men nu ska jag käka mellis sen ska jag börja göra mina otroligt fantastiska händelserika spänade sysslor. Önska mig lycka till.

I still remember you honey , </3

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-03-09 20:09:15

vem kommer du ihåg ? <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela