Jag behöver ingen hjälp ,

Publicerad 2009-03-09 20:19:56 i Det stora hela ,

Hej hej , ska snart gå & lägga mig & läsa dom sista sidorna i hk boken ; ) , jätte kul jag vet. Men när jag läst klart alla jäkla sidor ska jag soooova !
Jag vaknade kvart i sex i morse & nu är jag grymt trött ! Sen så ska jag upp tidigt imorgon & ducsha,
oja jag är duktig
: )

Ducsha ja , det kan behövas eftersom jag är helt vit i hårbotten, tack syster Amandah Andersson , puss på dig ! & nej det är inte mjäll jag har , det är potatismjöl, hehe.
Det blev ju lite krig i stallet idag, men hon fick igen haha ! Det årliga POTATISMJÖLKRIKET har jag döpt det till oooooooooja : )
Men jag ska ge igen ännu mer någon annan dag för jag fick mest potatismjöl på mig ! , så nu vet du det Amandah !

Nu ska jag borsta tänderna & tvätta bort sminket osv osv osv, Gonatt på er sov gott !




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela