Jag drar till Umeå !

Publicerad 2009-03-06 00:22:12 i Det stora hela ,

Hej & hå på er : ) !

Ja, som rubriken lyder, imorgon drar jag till Umeå & kommer därför inte att kunna skriva blogg för ens på måndag eller söndag. Jag gör ett uppehåll i tre dagar men sen är jag tillbaka igen : ) !

Ja & vad ska jag göra i Umeå då ? Till Umeå åker vi tack vare lille bror & hans duktiga hockeylag : ) , & med deras buss som åker tidigt imorgon på morgonen hänger jag & Julia med, två stooolta stora sistrar oooja, h3h3 ; ) !
Ne men jag & Julia hänger med bara för skojs skull typ, & mamma & resten av familjen ska också med till Umeå. Fast dom åker bil & kommer därför senare på kvällen, dom ska typ hälsa på några vänner. Jag, pappa & Johan åker buss på morgonen : ) (y). Där ska Johans lag spela hockey, i någon hockey cup skulle jag tro xD !
Så nu vet ni vad jag har för mig, ha det super duper bra & ta hand om er ! ; ) <3

Förlåt , det är det ända jag kan säga.
Förstår om du är ledsen & besviken på mig, men det har du rätt till.
Jag tänkte mig inte för, jag tänkte inte alls.
Det bara gick rakt nerför & kunde inte stoppa mig själv.
Jag ångrar mig, jag ångrar mig inte.
Jag vet ingeting om vad jag tycker, i n g e n t i n g.
Men förlåt, förlåt, förlåt.
Du är verkligen bäst & jag vill inte förlora dig.
Så förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela