Lördag morgon : )

Publicerad 2009-03-28 08:53:08 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen : ) Jag vaknade jättetidigt idag , tidigt för att vara helg iallafall.
Så jag har brist på saker att göra skulle man kunna säga. För jag ska ju inte till
stallet , & jag & Elin ska inte åka till Vikkan för ens vid 3-4 tiden. Så jag ska typ
städa mitt rum , ordentligt den hära gången ! Jag skriver typ i varje inlägg att
jag ska städa mitt rum , med det gör jag inte xD , hehe (a) Sen ska jag bada ,
länge & så ska jag göra min eng läxa. Allt det går på typ 2 timmar för mig.
Haha , sorry att ni får höra på mitt tråk gnäll xD

Asså åhh , jag hittar alltid jätte söta bilder på när Alice var liten baby ! & jag vill
att hon ska krympa & vara liten i typ bara en dag ! Nog för att hon är jätte söt &
rolig nu också : ) ! Men bebisar är så jäkla söta , när dom är i ett års åldern !
& Alice var extra söt & gullig , sådeså !

Det känns som om jag kommer skriva 8002380 inlägg idag , så vi hörs ; ) !

Allo Ballo B sommaren 06 : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela