Skaffa nya stödhjul hörru du ,

Publicerad 2009-03-27 23:51:49 i Det stora hela ,

Hejsan babys ; ) , nu är jag trött som faaaaaaaan så det hära inlägget
kan bli ganska funny ju ! Men here we go , ska försöka skriva lite normalt : ) !

Elin belin bil gick hem för ett tag sen , & jag följde med henne typ H.A.L.V.A
vägen , sen gick jag tillbaka hem till mig : ) Jag har ont i huvudet + att jag känner
mig som en enorm biff , typ. Det kan vara min b&j fel , hmmm ? Helst av allt så vill
jag ut på några mils jogging tur eller något , så kanske min biff kännsla försvinner (y)
Eller sova låter också ganska nice. Hmmm , det får bli det andra alternativet. Det
låter mest lockande (a) Nu ska jag gå & sova , eller kanske stannar jag uppe ett
tag till : ) , men P&K babes ! ;*

HEJ ADAM & PETTER PUSS , jag skulle visst hälsa till dom ; ) !

Glömm inte bort att du är värdelös ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela