Sluta fejka !

Publicerad 2009-03-13 15:10:45 i Det stora hela ,

Hejsaaan (y) kom nyss hem från skolan. Idag har jag hämtat Elvira & Alice från skolan & dagis, & blä vad jobbigt det är att gå hem + att dra en vagn med en unge som sitter & hoppar i  -.- !
Men nu är vi iallafall hemma & vi är hela : ) !

Det har vart en lugn skoldag idag tycker jag, den var rätt så rolig : ) Men asså fyfan vad jag hatar matte + våran så himmla sega matte lärare. Han är den sämsta läraren vi har tycker då jag iallafall !
Han får typ utbrott bara för att man rör på sig. O.M.G. !

Senare idag ska jag till min lilla Elin belin bil :D ! <3 Haha vad duktig jag är på att rimma, helt solklart asså ; ) Vi ska se på film, snacka som bara tjejer kan snacka & mycket mer (y) det ska bli kul !
Hahahahahaha , klockan 7 ska jag dit , right Elin ? ; )

Nu ska jag upp &  städa mitt rum + försöka göra lite matte läxa osv, Puss ses !

ELIN & ELINA :D ! <3


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-03-13 19:00:57

Hahah, vem hade ni i matte?? xD

Postat av: felicia

Publicerad 2009-03-13 22:47:21

vem ska sluta fejka ? <3

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-03-15 12:57:47

Okej förlåt elina ja ska sluta fejka ;-)

HEHEHEHHEHEHEHEHE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela