S.N.Ä.L.L.A ! (A)

Publicerad 2009-03-28 13:28:36 i Det stora hela ,

Kan inte tiden gå lite snabbare ? , klockan är ju inte ens två ; ( ! Jag duscha
för ett tag sen , gjorde en hårinpackning som faktiskt funkade (a) & nu håller
håret på att torka. Ska sätta upp det idag. Orkar inte ha ut släppt hår , det är
ganska jobbigt ibland ! Det ända jag inte har gjort är att packa. Men jag vet
inte riktigt vad jag ska ha med mig , inget speciellt tror jag. Men snart är jag
iallafall klar.

Följde med mamma & pappa in till stan en snabbis idag. Jag panik letar i sista
minuten efter en bikini. Hittade ingen , men mamma sa att vi kanske skulle fara
till storheden imorgon (a) , då kanske jag hittar en. Annars snor jag syrrans bikini.
Men nu ska jag leta efter en massa saker som spårlöst försvunnit , piss också !

Så puss&kram ha det bra : ) ! <3

H3H3H3 , Emil & lill krille : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela