Stay with me ,

Publicerad 2009-03-23 20:54:07 i Det stora hela ,

Hej & förlåt för min dåliga uppdatering för idag (a) ! Men jag & Fiffi har vart
på jakt ute efter att försöka få prao plats. Det gick faktiskt bra !
Imorgon är det fixat iallafall , men jag kan inte säga vad vi ska söka till för
då kanske någon snor våran ide , då blir jag väldigt arg : ) !
Men jag berättar om vad jag fick imorgon när allt är fixat , haha , ni får då allt
hålla er tills imorgon ; ) !

Men jag orkar inte skriva så mycket mera nu. Jo juste , nu har mamma klippt topparna
på mig & det blev faktiskt bra : ) ! Det gör stor skillnad enligt mig iallafall , man känner sig
mer freeeeech ! x'D Nu ska jag fixa mig lite grann & sen ska jag dejta kudden ett par timmar ; ) !

P&K ! ;*

You don't know what you got until you're missing it a lot
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela