Jag kan så länge jag vill ,

Publicerad 2009-03-18 07:58:45 i Det stora hela ,

Godmorgon & förlåt att jag inte skrev något inlägg igår ! Men jag glömmde helt seriöst bort det , det var som om att jag typ inte hade någon blogg eller så (a) tok tok , men nu skriver jag iallafall ; ) !

Det ser ut att bli en ganska härlig dag , jag älskar när solen skiner på morgonen !
Man blir så glad : ) ! Eller jag blir det ; ) !
Skolan idag är också rätt så nice , vi har inga J Ä T T E jobbiga lektioner sen så har vi ganska mycket rast.
FAN ! Vi har matte. Mitt största hatämne ever ! Usch, fy & blä ,
Men nu ska vi inte vara negativa , nej nej. Det kan ju vara ganska så kul med att sitta innstängd i ett klassrum en heeeel hääääärlig timma & ängna sig åt det nödvändiga underbara ämnet mattematik : ) , med en gubbe som alla älskar : ) ! , oooja. Det finns ingenting bättre.

Men idag efter skolan ska jag vara med min lilla Sandra : ) ! <3 Hahaha , vi ska väll dampa lite mer änn vanligt tycker jag , det är nice att dampa tycker jag ; ) ! Sen har vi planerat i typ ett år att i ska äta nyttig sallad (a) , men jag tror vi skippar det & käkar på frasses istället för kaninmat (a) för vi hade inte planerat att käka nyttig sallad SÅ DE SÅ !

Nej nu måste jag sluta skriva , men jag LOVAR att jag ska skriva mer sen idag! : )

Ha en underbar dag nu ! ; ) <3

I LOVE SOLEN ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela