I want to get away ,

Publicerad 2009-03-18 20:24:39 i Det stora hela ,

Hej & hå på er allihopa ; ) Nu är jag heeeelt slut & jag vill typ bara sova. Skulle inte tveka till det om jag inte hade franska prov tills på fredag , den mesta tiden just nu går åt till plugg.
Men jag har gjort andra saker idag också ; ) !

Skolan har vart rätt så chill , som vanligt då asså : ) Jag & Vikkan fick lite damp på gympan så vi rymmde ett tag , i sexiga gympakläder in till the school , hehe (a) , sen hade jag d a m p  matten , jag hatar min mattelärare & han hatar mig så det går ju gämt ut .

Efter skolan så var jag med Sandra : ) , vi gick inte till frasses nej nej , eller jo det gjorde vi visst hehe hoho : ) ! Där satt vi vi typ i ett år , & Sandra är dumm som inte drack upp sin choklad , fy på dig ! : )
Sen tog vi bussen till sävast , hehe , vi äger ju på att åka buss så det gick bra (y)
Sen åkte vi ut en sväng med pollarna. Jag körde Juppe & Sandra red  Z Å L L E  : ) !
& ja det gick bra förutom att dom där två små sakerna får galopputbrott lite då & då.
HAHAHA xD , sen klättrade vi upp på stall taket & det höll fan på att typ braka , HAHAHAHAHAHAHA !
Sen övergav Sandra mig i det farliga stallet helt ensam :'( ! , nepps skoja bara lite (a) Men hon for hem till sig (hon tog bussen) & mormor skjussa hem mig till mig : ) (y) !

HAHA , nu vet ni lite onödiga detaljer & så : ) , Puss babes sov så sött ! : ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela