Once in your life ,

Publicerad 2009-03-22 21:44:38 i Det stora hela ,

Hej på er igen ; ) ! Har sjukt ont i huvudet just nu , borde inte sitta vid datorn alls ; (
Men jag ska ju bara skriva klart blogg inlägget , sen drar jag ; ) ! Sen ska mamma
klippa mina toppar idag , som sagt (a) Jag längtar efter att bli av med dom.
Tänk vilken stor skillnad det blir på att bara klippa topparna : ) ? Jag märker när
någon annan har gjort det iallafall.

Fiffi & Amanda kom förbi en sväng idag , det var kul med lite sociala barn xD !
Vi svammla mest & så & jag har kännt mig as töntig hela dagen ; ( Vet inte varför
men jag har kännt så iallafall (y)! Men dom gick ganska snabbt för vi skulle ha
någon middag hemma hos oss. Nej nu orkar inte min skalle mer dator !
P&K ! <3

Someday, somebody's gonna ask you , 
A question that you should say yes to ,
Once in your life
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela