Men skit i det då !

Publicerad 2009-03-11 17:41:03 i Det stora hela ,

HEJ PÅ ER SÖTNOSAR ! ;* Nu har jag börjat att plugga på allvar & det går faktiskt riktigt bra, fattar allting & allt sånt dära grejs ; ) ! Ska läsa igenom allt en gång till sen är jag bomb säker på ett VG iallafall. & juste , idag fick jag tillbaka min so uppsats, den fick jag VG+ på (y) , så nu är jag ganska nöjd : ) Men först blev jag as sur för min lärare sa att jag var jätte nära på att få MVG. Det tyckte jag hon hade kunnat låta bli & säga för jag blev bara besviken ;( !

Skolan idag var chill , fast jag hatar matte. Jag gör verkligen det , det är så jäkla tråkigt & inte blir det bättre bara för att man har en sur gubbe som matte lärare då ? , nej juste, blääääääääää. Men ajja , nu ska vi vara posetiva här oja : ) !

Haha , nu kom lill syrran & gedde mig en pressent, eller det är min & mammas, haha xD Men hon öppnade det visst åt oss, det visade sig vara en teckning som Alice gjort själv : ) , den är jätte söt , jag kastar in en bild på den ; )
O juste, min kära mamma kommer hem från Stockholm idag : ) ,
HEJ MAMMA JAG VET ATT DU BRUKAR LÄSA MIN BLOGG :D


Alices vackra konstverk, hehe ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela