Skolan suger ibland !

Publicerad 2009-03-12 13:43:36 i Det stora hela ,

Hejsan , åkte hem tidigare från skolan idag , känner mig ganska så nera faktiskt ; / Så jag ska jobba med matten hemma, sen så hade vi bara lästimme & fys & hälsa. O n ö d i g t , jag missar ju inget. Sen så hatar jag torsdagar , dom är så långa. Men jag han ju iallafall göra hk provet & det gick bra tycker jag : )

Jag åt ingen luchs på skolan idag , det var ingen god mat sen så var jag inte hungrig. Men nu är jag jätte hungrig & det känns som om jag inte käkat på tolv år typ, hehe (a) Så mästerkocks jag ska göra köttbullar & makaroner , det är typ det ända jag kan göra tyvärr ; )

Sen vid halv tre ska jag ta bussen till stallet , Sandra ska följa med mig dit :D <3 , jippie !

Nu ska jag sluta skriva , P&K på er ! ;*

I miss you ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela