You make me smile ,

Publicerad 2009-03-29 18:19:47 i Det stora hela ,

Hej på er ; ) Jag är seriöst helt slut. Jag sov typ max 45 minuter inatt .
Så ikväll kommer jag somna innan jag lagt mig ner , + att jag redan har sovit
två timmar hemma idag (a). Jag skulle se på film i min säng , sen så somna
jag helt plötsligt , ojråå . Men helgen har vart hur mysig & rolig som helst ; ) !
Det var jag , Elin , Vikkan , Alle , Emil , Filip & lilla Danne : ) & vi har gjort en
massa roliga saker. Borde göras om faktiskt , även fast jag vet att man inte kan
göra om samma sak två gånger. Det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig & då
blir man bara besviken ,
iallafall jag . Men det var hur som helst as kul & ni får
veta nå mer , orkar inte skriva xD , sorry .

Imorgon har vi bad på skolan. & jag ska vara med ! , men nu ska jag fara bort.

Ha det bra sweetnosar !  <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela