Bad things happen only once time, right ?

Publicerad 2009-05-25 19:03:40 i Det stora hela ,

Tja bloggen haha. Jag är allmänt seg idag, det kan nog ganska
så många hålla med om (a) Jag kom nyss hem från hästarna,
& fyfan vilket pms väder det är ! Nyss var det typ as soligt, sen
regnade de, sen så blev det värsta stormen & nu ser det ut som
om att det kommer bli ett oskväder, haha säger jag bara !

VI fick veta en sorglig sak igår. Mormor & morfarn katt Findus blev
överkörd av en bil :'( Jag vet att det är svårt att se när en katt slinker
över vägen, men jag kan inte låta bli att bli förbannad. Hur kan man
köra på en liten kisse katt ? ; / Men jag kommer iallafall sakna den
kissen, jätte mycket !

R.I.P kisse missen Findus, kommer sakna dig ! <3

Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-05-25 20:33:39

NEJ INTE FINDUS!!! ;( Fan vad hemskt!!!! ;( Halsa mormor och morfar fran mig!

Kramar, din kara syster

Postat av: ssandrag :]

Publicerad 2009-05-25 20:59:32

ELINA, DU LOGGAR IN PÅ MSN OCH SKRIVER TILL MEJ IKVÄLL :O ANNARS BLIR JAG LESSEN :(:(:(:(:(:(HEHHEHEHEHEHEHEH :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela