Borta bra men hemma bäst '

Publicerad 2009-05-04 10:25:46 i Det stora hela ,

Godmorgon : ) Jag kom nyss på att mitt förra innlägg blev ganska
så långt, så ett + till er som orkade läsa allt det ! Iallafall, jag vakande
för ett tag sen, typ en timme sen. Idag ska jag vara själv med Alice
& Elvira här ett tag, alla jobbar eller är på dagis. Utom vi ; ) ! Men Fia
skulle komma & hämta oss vid 3 tiden & då ska vi till fruängen (där vi
också ska möta mamma)  & hoppa på tunnelbanan & åka ut till
T-centralen. Sen ska vi ta oss till Arladna : ) Det ska faktiskt bli kul att
komma hem, & se om allt är som vanligt typ (a) Borta bra men hemma bäst !

Så vi ska vara är ett tag till ju. & det blir väll att se på film, städa undan
efter oss + att vi kanske ska gå ner till ICA & köpa glass. Men nu ska jag
fixa lite saker & kolla vad Alice har för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela