BYEBYE BABY, I miss you already !

Publicerad 2009-05-01 07:44:28 i Det stora hela ,

Godmorgon på er ! Det blev visst ett till inlägg i lilla Boden innan vi far iväg
till stockholm : ) Lilla älskade Boden ; ) ! <3

Jag glömmde ju tala om för er att jag i onsdags så färgade jag mitt hår + att
topparna blev klippta : ) Färgen blev jättebra, jag är iallafall super nöjd. Hoppas
den kommer att hålle i sig ett bra tag fram över !
Men nu ska jag packa klart det sista innan jag åker, sen ska jag fixa håret & fixa
lite mer. Jag ska inte sminka sig. För det är de värsta man kan göra ! Att sätta
sig på ett varmt plan med typ puder eller nå i facet. Det lär bli typ helt fettigt & när
hyn är fet så får man finnar ! & jag vill helst inte ha det... Så jag kör utan smink idag.

Aja ni får ha det bra, vi höres ! : )
Btw ;
GRATTIS FIFFI SOM FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS GUMMAN !
& GRATTIS TILL MOA I EFTERSKOTT SOM FYLLDE ÅR IGÅR, GRATTIS GUMMAN !
HOPPAS NI BÅDA FÅR/FICK EN TOPPEN FÖDELSEDAG : ) !

Jag färgade den här färgen, förlåt men jag orkade inte rotera xD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela