You are hopeless, but so wonderful.

Publicerad 2009-05-19 23:04:27 i Det stora hela ,

Det blir ett sent inlägg idag, ska snart gå & sova & sen får jag
se om jag orkar gå på friluftsdagen imorgon. Det är inget jag
har lust med just nu iallafall.
Jag har helt seriöst träningsverk
från igår ! Bara för att jag sprang i typ 12 minuter. OMG ! 
Jag måste ta & trimma min kondis lite mera ! L I T E, haha.
Ajja, idag när skolan slutat så cyklade jag hem med Vikkan &
Fiffi. Det var ganska jobbigt. Sen for jag & Fiffi hem till mig &
åt (a) Sen lite senare kom Vikkan : ) & vi gjorde en massa saker
som vanligt, jag orkar inte skriv allt xD ! Sen for jag hem & såg på
derperate, & fyfan va sorgligt det var. Jag tycker inte att hon skulle
dö, buähähähäh : ' ( ! Jag kommer faktiskt att sakna Eddie jätte
mycket i serien !

Men nu ska jag dejta kudden ett tag, så puss & Godnatt på er ! <3

You are hopeless but so wonderful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela