I don't ever wanna feel like I did that day ,

Publicerad 2009-05-06 14:10:46 i Det stora hela ,

Hejsan, kom nyss hem från praoen & allt gick bra där idag, som vanligt.
Det är faktiskt skit kul att praoa där : ) ! Sen så slutar vi ju också så
tidigt, tio över ett ! Så jag är hemma ensam idag igen, det är nice. Men
imorgon ska jag & Fiffi ta bussen in till stan efter praoen, måste hämta lite
stuffs på skolan såklart.

Jag är lite sur just nu för jag kom nyss på att bussarna har börjat gå sommartid.
Vilket inte är så bra + att dom bara går en gång i timmen ! Tänk om man skulle
missa bussen då, ska man vänta en timme då, hmmm.
Funderar iallafall på att följa med Elvira & mamma på Elviras karate träning idag.
jag måste fixa klart pressenterna till Elin, Fiffi & Moa, hahaha ; ) !

Men nu ska jag käka, pusshejsan ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela