Go your own way & listen to your heart ,

Publicerad 2009-05-07 21:32:53 i Det stora hela ,

Hejsan : ) Jag provar att skriva ett lite mer seriöst inlägg nu, hehe ; ) !

Jag & Fiffi har bakat chokladbollar (många) & några-andra-som-jag-
inte-kan-namnet-på-kakor (många). Om jag får säga det själv så blev
båda sorterna himmla bra ; ) ! Det ser ut så iallafall : ) & varför bakar vi då ?
Jo, imorgon är det sista dagen vi praoar & vi vill såklart ge våra små söta
vänner någonting, jag kommer sakna allihopa så mycket ! Så imorgon ska
jag & Fiffi bjuda på fika : ) !
Vi for in till stan en sväng efter skolan, där köpte jag klart pressenterna till
Elin, Moa & Fiffi ; ) + att jag köpte en mascara. En mascara som jag länge
velat ha, den är från Lumene & heter blueberry curl mascara. Det är alltid
lika roligt med nytt smink, det ska bli spännande & se om den gör någon
skillnad ; ) ! Men nu har jag saker som jag måste fixa, pussses ha're ! <3


Don't waste your time on me, you're worth something much better ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela