Min lilla stora syster haha !

Publicerad 2009-05-27 21:32:01 i Det stora hela ,

Tja allihopa ; ) Jag försöker just nu komma på nån form
av plan så att jag inte ska misslyckas totalt på fysik provt
nu på frdag. + att vi har ng prov då också. Det är helt seriöst
överbelastning för min hjärna : ) Två prov PÅ EN DAG !
Okej nu ska jag sluta gnälla för det är nog inget som ni är
så brydda i, tror jag.

Snart ska jag & mamma fara & hämta Amandah på flyg platsen,
eller vi får se om jag orkar följa med haha. Men idag kommer
iallafall min lilla stora syster hem från Polen. Ohja, jag har saknat
dig så mycket snyft snyft : ' ( ! & jag måste ju kalla henne för min
lilla stora syster för hon är ju mindre än mig men ändå större haha.

MIN LILLA STORA SYSTER hahahahahahaha ! Puss på dig ;*

Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-05-28 14:40:28

Haha och du kunde inte ha valt en sexigare bild min stora lillasyster? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela