Å Andra Sidan ,

Publicerad 2009-11-17 22:19:22 i Det stora hela ,

Heej & sorry för kass update idag. Men - har vart utan internet i stort sett hela dagen, pga att
vi håller på att byta fönster. Det låter vrickat men så är det. Men trots det så lever jag, utan
internet. Gaah..

Jag har bestämt mig för att börja läsa mera. Kanske i hopp om att bli ett smart kid ? Men när jag
har bestämt för något så måste det ju bli så, right ? Soo, jag har börjat läsa en bok som heter
Å andra sidan - Marian Keyes. Den verkar bra, men har inte läst en bok på typ tre år så
jag har glömt bort hur man gör. Ska man sitta stilla, springa runt eller ligga ner ?
Kanske sjunga litegranna när det blir för tyst.
Can't believe it. Jag ska läsa en bok på 608 sidor. Önska mig lycka till !

Nu saknar jag en viss typ väldigt mycket, buhu min babe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela