Better Days Than Good Days Are Days We All Get ,

Publicerad 2009-11-18 16:38:40 i Det stora hela ,

Home from school ! & om jag får säga det själv så gick de så bra idag, matten, fysiken,
idrotten, so;n, svenskan & franskan. Jag typ jobbade på alla lektioner, vilket brukar vara
ovanligt i min värld. Det är nog för att jag har börjat läsa I think. Eller inte, eller om man blir
smart på 36 sidor å andra sidan så.. hmm. Hoppas min lilla bok tur fortsätter att hålla i sig.
För kl 18.30 så har jag utvecklingssamtal. & det börjar alltid pirra när det börjas prata om
sånna samtal.. varför vet jag inte men men, bad feelings !

Har tyvärr inga bilder från idag.. om ni inte vill se bilder på min nya fysikbok & mina intervju
frågor till artikeln. I'm sorry, så kul ska ni inte få ha ! Nu ska jag tagga inför utvecklingssamtalet..
genom att.. genom att. Genom att vadå ? Det har jag ingen aning om. Jo - nu vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela