OMG.. BOOORING !

Publicerad 2009-11-12 17:50:50 i Det stora hela ,

Ditt namn? Elina ,
Är du snygg? Inte vad jag tycker iallafall.
Födelseår? År 94 off cours ; )
Hur tar du bort oönskad hårväxt? Med toaborsten antagligen ?
Spelar du något instrument? Nej, jag är för obegåvad för det typ.. 
Dina första tankar när du vaknar? Oh no !
Är du hungrig? Nope,
Vart befinner du dig just nu? Hemma i köket typ , 
Vart bor du? I Sveige : )
Är du bra på? Typ ALLT ! Nej men inte vet jag ,
Är du kåt? Som fan !...
Din mobiltelefon? Är ny & rosa <3
Låt just nu? Blink 182 - i miss you ,
Är du sexig? GAAAH !
Jag älskar? Mycket & många
Jag hatar? Alvarligt så finns det inte någon jag verkligen hatar ,

Antal timmar sömn inatt? Vet eeej ,
Vem är snyggast? Jens ; )
Vem vet mest om dig? Ingen ; )
Vem vet du mest om? Allt & alla ,
Vad vill du ha just nu? Hårfärg & pengar ,
Höger eller Vänsterhänt? Höger ,
Språk? Francais ; ) Haha
Vilka sjukdomar har du? INGA !
Ditt mål i livet? Öhm, vet ej.
Sängdags? Nej inte nu !
Rädd för? Farliga bu-filmer & the grudge flickan ! 
Har du körkort? Nej : (
Vilka cigg gillar du mest? & det frågar ni mig huh ? ; )
Brukar du svara på kontaktannonser? Öh, nae.
Äger du några vapen? Nope inte det.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Minns inte så bra nu, men typ Jenny eller Fanny.  
Pepsi eller Coca cola? Coca cola OFF COURS !
McDonalds el. Burger King? Burger King (y)
Mjölk i kaffet? Eh yes box !
Röker du? Neee ,
Sjunger du? ALWAYS :D
Duschar du dagligen? Jappp.
Den starkaste du vet? Den vet jag inte,
Vill du gå högskola? Ja, det tror jag.
Vill du gifta dig? Ja det vill jag nog ,

Är du en hälsogeek? Haha nej, inte precis ; )
Kommer du överens med dina föräldrar? Jaa ,  
Din hårfärg och frisyr? UTVÄXT. Kan inte säga nå mer än så typ..
Skorna du hade på dig idag? ..
Kläder du hade på dig idag? ..
Favoritfärg på kläder? ..
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någonting oversize & leggins ,

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika ,
Skolväska just nu? ..
Har du rosa kamouflage-kläder? JAAA ! .. eller nej : )
Tatueringar du har? Ingen, men ska tatuera mig när jag får !
Piercingar du har? Har ingen, men vill pierca naveln !
Har du glasögon? Nej ,
Hur ser din plånbok ut? Den är ful.

Din perfekta Pizza? Asså jag är ingen pizza bagare. Sorry.
Randigt, rutigt eller blommigt? Det beror på vad det är på , 
Favoritårstid? Vintern & sommaren !
Favoritmat och dryck? Vet ej - coca cola !
Favoritdjur? Juppé..
Favoritparfym? Christina Aguileras, den svart vita typ (?) ,
Favoritämne i skolan? Svenska, måste jag nog säga.
Favoritsysselsättning? Vara med folk !
Favoritbyxor? Mjukisar & jeansleggins
Favoritartist/grupp? Det är olika ,
Gillar du när det åskar? Nej, men det är ganska myskigt ; ) 
Vad är syftet för "nej"? Nej ,
När ska du festa nästa gång? Vet ej ,
Vad köpte du senast?
Vet inte ,
Hur mycket pengar har du? 0 kr. I'm a rich bitch yey i know !
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Elina :D
Hur svarar du i mobilen? Heeeeeej : )
Vem ringde du senast? Elin ,
Blivit slagen den senaste månaden? Nej ,
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? Jens : )
Vad gjorde du kl 08 imorse? Var hos tandläkaren..

Vad gjorde du för 15 min sedan? Lekte freak ,
Det sista du sa högt? Jag vet inte x)
Det senaste någon sa till dig? Vet inte..
Vad har du druckit idag? Vatten & mjölk ,
Vad var det senaste du åt?
Vet inte........
Vad är det för färg på din ytterdörr? White , intresseklubben anteckanr eller ,
Vad är det för väder hos dig nu? I'ts dark outside :o
Godaste glass smaken? b&j ! Om det nu är en glasssak..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte ,
Sover du tungt? Neej det gör jag inte..
Drömmer du mardrömmar? Ja, men har inte gjort det på länga nu : )
Trivs du med ditt jobb? JAG ÄR 15 ÅR & DÅ HAR MAN INGET f*cking JOBB..
Favoritklädsel? ......
Vad ser du om du tittar till höger? En knapp till lampan (y)
Vad gör dig glad just nu? Att jag inte har några läxor alls !
Vad ska du göra härnäst? Blogga ,
Humör just nu? Trött as fuck.
Favoritgodis? Salta typer ! 
Sommarplaner? Sommarjobba ,
Hur många kuddar sover du med? 10 st (a) 
Morgon eller nattmänniska? Olika ,
Vad är viktigast för dig? Mycket !
Är du kittlig? Nej (a)
Snarkar du? Vet inte ; /
Stjärntecken? Lejon ,
Äckligaste insekten? Daggmaskar, LUNGT !
Stökigt eller välstädat? Välstädat ,
Längtar du mest efter just nu? Min säng !
Vad hatar du mest just nu? Som sagt.. hata är ett starkt ord.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara?
Heath Ledger ,
Vad väntar dig om 10 år? Att jag har blivit mamma !
Vad luktar du nu? Elina : )
Saknar du någon nu? Jaa ; (
Använder du icq eller msn? Msn antagligen ? :o
När fick du senast en present? VET INTE ! 
Har du några högklackade skor? Jaio ,
Har du blivit hotad via telefon? Nej ,
Vill du ha barn? Ja ,
Hur ofta loggar du in på helgon? ?
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej.. vill inte bli 16 !
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej inte vad jag vet ,
Har du rakat dina ben någon gång? Ja ,
Skulle du kunna ha silikonbröst? Joo nog skulle jag kunna det ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela