Publicerad 2009-11-21 00:49:34 i Det stora hela ,

Älsklingen räddade min fredag kväll - som alltid ! Gud vad jag saknat han, klarar mig inte
länge utan min sötis. Fast var tvungen att åka ganska tidigt idag, för han har match imorgon.
Men det blir att vara med han imorgon också, tur det ;* & lycka till på matchen

Nu.. ska jag försöka sova lite. No problemo ! Jag kommer mest troligt att somna innan jag lagt
huvudet på kudden. Men det finns ett problem, jag vill se på film !
Hmm, typiskt I - lands problem huh ? Men, jag vet inte bätter så what can I do. Jädrans vuxna,
har fördomar om precis alla ungdomar. Men nu är jag helt ute & cyklar, ni vet väl knappt vad jag
menar med det jag skriver haha. Men sorry ! Nu får ni ta & sova så sött puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela