När Allt Går Segt - Så Tänker Jag På Dig <3

Publicerad 2009-11-22 19:13:12 i Det stora hela ,

Tjosan bloggen ! Just nu sitter jag hos farfar & farmor, ska käka middag här med familjen,
farmors syster & hennes man. Är as hungrig - grrrr ! & det bästa med att äta här är att
farmor alltid gör så god efterrätt ! Ehe, fat thoughts I know.. moahaha !

Vad har jag annars haft för mig idag då ? Jag har gjort "typiska" söndagssysslor
om man säger så. Som t.ex :   

- Solat solarium , 
- Promenerat , 
- Städat mitt jätte stökiga rum , 
- Fixat gratis sms på mobilen , 
- Börjat plugga lite smått innför provet som vi har nu på fredag , 
- PUNKT SLUT ! Huh.. 

Nu ska jag käka. Kissies <3
  
       

Kommentarer

Postat av: sandragustavsson

Publicerad 2009-11-22 21:38:03

när ska jag va m. dej då? :)<3

vad haru för mobnr?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela