Miss You Already Baby ,

Publicerad 2009-11-22 02:11:42 i Det stora hela ,

I'm home. Saknar redan min sötis, jätte mycket. Jag skojar inte !

Så för att lindra saknaden en aning så har jag hällt i mig en halv liter julmust. Om inte mer.
Men - det funka inget vidare om jag ska vara ärlig. Så nu ska jag gå & sova.
Asså om man tänker efter, sova är typ underskattat ! Satan vad skönt det är att bara lägga sig
ner, dra täcket över sig & somna. & jag tycker det är extra skönt att sova när det är kallt &
mörkt ute. Som typ nu, de är ju såkallad vinter just nu. Mer snö vill jag ha. Mer snö. Snö här
& snö där.. GE MIG SNÖ JESUS !.. typ. Nej, jag är allergisk mot jesus.

Okej nu börjar jag yra lite väl mycket I think.. så sängen nästa ! Jo tack, pussen

Det kanske bara är jag.. men ser inte den där sängen JÄVLIGT
mjuk & mojsig ut ? Grrrr asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela