Nobody Puts Baby In The Corner !

Publicerad 2009-11-13 13:50:58 i Det stora hela ,

Shasha ! I'm home from school.. and my name is Elina. Typ engelsk blogg hära eller ?
Nja, mer sv-eng skulle jag tro. Att klämma in ett "i think" eller "so what" tycker jag låter bra
så det får vara så. I think ; ) ! Skolan var iallafall bra, det gick fort & inget var svårt.
Då var vi klar med den saken huh ? Skolan är det mest ointressanta man kan skriva om på
en blogg egentligen. Ingen bryr sig ju ändå liksom.

Nu ska jag iallafall tvätta bort sminket, jag hatar att gå med samma smink hela dagen !
Det känns soom att man typ smort in hela fejjan med smör. Typ. Yes I know, jag är bra på att
uttrycka mig. & sen lite senare idag så far jag mest troligen till bby

Nobody Puts Baby In The Corner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela