NU ÄR DET FREDAG !

Publicerad 2009-11-20 13:59:16 i Det stora hela ,

Som ni kanske har märkt, så bloggar jag typ bara om "frågesaker" på fredagar,

känns det som iallafall. Så öhm, här kommer de en..

 

Har du:
Någon som förstår dig?
- Ja ,
Någon som du saknar?
- Hmm, nja.
Någon som du hatar? - Nej, hata är ett starkt ord I think..
Vem kramade dig senast? - Minns inte, Ida tror jag.
Vem pussade dig senast? - Jens ;*
Vem ringde dig senast? - Någon okänd :o
Vem ringde du senast? - Hmm, Elin !
Vem smsade du senast? - Jensan ,
Vem smsade dig senast? - Jensan ,
Vem var hemma hos dig senast? - VETTEFAN !
Vem var du hemma hos senast? - Elin belin Bil : )
Har du några kärleksproblem? - Nääh ,
Har du pratat med någon idag? Nej absolut inte det !
Har du gråtit idag? - NEJ :D No tears..
Har du skrattat idag? - Gaaah mjo.


Jag:

Är singel? - Nope ,
Svär ofta? - Ja & nej : )
Sjunger i duschen? - Haha det får ni väl ta reda på ; ) SKOJA !
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Om jag fick någonting för det - JA !
Skrattar åt dina egna skämt? - Njaa, sällan..
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Ja ,


Har du:

piercingar? - Om hål i öronen räknas så ja ,
Syskon? - Haha yes det har jag ,

Jobb? - Asså daah, jag jobbar inte ?
För många vänner? - Nej ; )
Rymt hemifrån? - När jag var liten !
Färgat håret? - mjao
Bra självförtroende? - Tillräckligt , 
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Jaopp ,
Varit kär? - Jaopp ,
Gjort något olagligt? - NEJ !
Somnat i skolan? - NEJ !
brutit ett ben? - NEJ, sådeså ; )
Tappat bort mig i min hemstad? - Haha typ, Big Boden ; )
Sett en fallande stjärna och önskat? - Njaa, typ inte.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - NEJ :D
Smygit ut utan lov? - Nej, jag kan inte smyga.
En hemlighet som ingen annan vet? - Tss, vem vet ; )
Sovit en hel dag? - NEJ !
Somnat gråtande? - Jaoo ,
Blivit generad inför folk? - Typ inte ,
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Öhm nae, 
Ätit musslor? - Haha ja hag har fan gjort de !
Varit på en festival? - Ja ,
Stått på scen? - Haha ja :D
Blivit kallad player? - Typ ,
Färgat ditt hår svart? - Haha av misstag typ ,


Vad:

Längtar du till mest just nu? - Tills ikväll ,
vad ska du göra i helgen? - JAG TAR EN DAG ITAGET ! 

Har du för kläder på dig? - Typ Mjukis rakt igenom.
Gjorde du igår? - De skulle du allt gärna villja veta va ; ) ?
Vad ska du göra i sommar? - Öhm, sola & bada & bla bla bla..
Vad åt du senast? - Öhm, skolmaten.
Har du för mobil? - En rosa T700 ;*
Vad köpte du senast? - Haha det har jag glömt bort..


Vem:

Slog du senast? - Hahah typ Amandah
Vem pratade du i telefon med senast? - ASSÅ GAAAAAH !
Tycker du om? - Många ,
Älskar du? - Många ,
Skulle du kunna göra allt för? - För dom som jag verkligen älskar ,  
Var du med senast av det motsatta könet? - Jens ,
Kan du lita på mest? - Amandah ,
Vet mest om dig? - Vet inte ; )
Sov du tillsammans med senast? - Min kudde <3


Allmänt:

Har du pussat en groda? - NEEEJ FY VAD BLÄ !
Kan du hjula? - Jopp, tro det eller ej ; ) !
Biter du på naglarna? - Har väl hänt (a)
Är du EMO? - Haha always you know. Eller inte..
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Spara.
Vågar du hoppa fallskärm? - Jag vet faktiskt inte ,
Är du hungrig? - Öhm, ja nu blev jag de haha ,

 

Snodde den från Lisas blogg, så nu vet ni det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela