Something That Makes Me Cry ,

Publicerad 2009-11-14 23:40:35 i Det stora hela ,

Nu är jag hemma från Elin belin bil. Vi har chillat & sett på film, Titanic. Asså den filmen
är förbjudet sorglig ! Jake borde inte dött. & sen i slutet när hon bara släpper honom, då kommer
tårarna som reflexer. Även fast man har bestämt sig för att absolut inte gråta ! Men den är
ändå en av dom bästa filmerna som gjorts, hittills. Den är skit bra ! & om man tänker efter...
så hade den inte vart lika bra om inte Jake hade dött där i slutet. & man kan ju inte tänka att; äh
det är ju bara film.
Det har ju hänt på riktigt, delvis iallafall.

Men men, alldeles strax ska jag lägga mig i min bäddade säng & se på film ! Vilken vet jag inte
men det fixar sig I think ; ) Men nu ska jag dra ! Ha det bäst, sov sött & dröm sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela