This Is For Real ,

Publicerad 2009-10-10 10:28:50 i Det stora hela ,

Go'morron bloggen : ) Nu är jag vaken & vet inte riktigt vad jag ska göra.. plugga tänker
jag inte göra hela dagen & Ida kommer inte för ens ikväll typ !
Så, jag tror jag ska promenera till suntan & sola ett litet tag. Om jag nu hinner (a)
Men först så måste jag börja på historia uppgiften, annars blir de inte kul ; ( ..

& förlåt för dålig & tråkig update igår ! Men jag hade kuligare saker för mig ; ) + att idag
kommer jag kunna uppdatera bättre, ni kan få en klassisk update av Ida & Moi senare idag : ) !
Då har ni ju något att se fram emot. Men nu ska jag, ska jag, jag vet inte men puss ♥

Tan lines from typical summer activities (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela