Tisdag 13 Oktober ,

Publicerad 2009-10-13 17:57:13 i Det stora hela ,

Hejsan ! Just nu pluggar jag inför matte provet som vi har nu på fredag. Har ingen
aning om hur det kommer gå, så nu ska jag plugga..
Men efter allt plugg så ska jag fara till Elin : ) & Fiffi skulle också komma, för vi är Desperate
Houswives nördar
! Men asså fuck vad bra det är ! Det är ändå rätt så sjukt, för varje
tisdag så anpassar jag mig själv & allt annat bara för att det är ett tv program kl nio som
jag absolut inte får missa (nog för att det äger men ändå). Det är typ trakisgt haha.
Som att typ styra sitt liv efter tv;n. Tur att det bara är en gång i veckan, annars hade jag nog inte
mått så bra haha !

Skolan idag var ganska dryg, särskilt den sista lektionen.. tjaaa vad kan jag säga. Våran tema
lärare är ganska läskig & orättvis, jag vet att det inte bara är jag som tycker det.
Sen efter skolan fick jag värst godis suget, sådär så att man bara måste ha godis ! Så jag, Elin
& Fiffi hoppade av vid Kiosk Piraten & köpte lite stuffs, hehe : ) Har fortfarande kvar massor -.- ,
men ska ta med mig det till Elin ikväll off cours, godis är bra att ha till Desperate Houswives !
Oj oj oj, nu ska jag äta sen ducsha, puss vi hörs <3


Kommentarer

Postat av: fififififi :)

Publicerad 2009-10-13 18:16:41

HASSE HAR DAMP! :( <\3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela