Just Because I Love Pink It Doesn't Meen I Am Not Strong ,

Publicerad 2009-10-29 15:13:38 i Det stora hela ,

Asså ahww ! Nu vill jag verkligen ha tillbaka min rosa mobil ! Jag vill ha den nya nu !
Alltså inte sen, NU ! Fuck asså.. men men, jag får den ju snart iallafall : )

Det går ganska bra med tidslinjen, är nästan klar med den faktiskt. När jag såg den från
långt håll så kom jag på att shit, den är ju typ helt rosa ! Men ja, så kan de gå. Lite
rolig måste den väl få se ut, dom skäggiga gubbarna pryder inte pappret lika snyggt som
några sträck hit & dit med rosa tusch. Voila liksom, tänk vad lite rosa färg kan göra !
Tänk va synd att rosa anses som en tyyyypisk tjej färg va ? ; ) Stackars boysen.. : (




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela