Stardust ,

Publicerad 2009-10-08 21:10:38 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen : ) Nu ska jag försöka att skriva lite granna, typ. Men the problem is,
jag  har inte så mycket att skriva om.. Men jag gör ett försök iallafall !
För det första, så har jag inga pengar på mobilen. Asså det är typ läskigt, för jag känner mig
halft handikappad när jag inte har det. Man kan inte smsa, vilket jag gillar att göra !
Att ringa är inte lika kul.. typ. För det andra, så är jag skit trött.

Hmm, vad kan man mer skriva om.. typ skolan !? Ja juste, idag på engelskan började vi se
en film som heter Stardust. Jag har alltid haft någonting emot fantasy filmer, men den hära
filmen (som är en fantasy film) är faktiskt jätte bra ! Längtar till nästa engelska lektion så
får vi se klart den, thihihi : ) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela